Verkkokaupassa ostokoriin siirrettävissä oleva tuote on varastossa. Toimitusaika on tavallisesti noin 5-9 arkipäivää. (Huom! yleiset juhlapäivät; joulu ja pääsiäinen voivat vaikuttaa toimitusaikaan.) Joissakin tapauksissa tilattu tuote voi olla loppunut varastostamme. Tämä voi johtua virheestä varastosaldossamme. Tuotteen ollessa loppu, ilmoitamme siitä vastaanottajalle sähköpostitse. Puuttuva tuote hyvitetään tai toimitetaan myöhemmin. Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa. Toimituksen viivästyessä yli 9 arkipäivää tilauksen maksuhetkestä ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Verkkokauppa pidättää oikeuden toimitustavan muutokseen.
Tilaukset toimitetaan Postin kautta toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Postin toimipaikkaan tai asiakkaan valitsemaan SMART-post laatikkoon. Vaihtoehtoisesti tuotteet voidaan toimittaa myös Postin kotiinkuljetuksella. Toimitusosoitteen tulee olla Manner-Suomessa. Toimitukset Ahvenanmaalle tai ulkomaille sovittavissa erikseen (ota yhteyttä asiakaspalveluun). Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi ja vastaanottajaksi muun kuin oman osoitteensa. Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksellaan ja asiakastiedoissaan antamansa tiedot ovat oikein.
Tilaus pakataan tuotteiden edellyttämällä tavalla. Toimitustapa valitaan ostoskorisivulla ostoksen yhteydessä.
Toimituskulut
Tuotteen toimituskulut maksetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Toimituskulut vaihtelevat valitun toimitustavan sekä tilauksen painon ja kokonaismäärän mukaan. Toimituskulut voivat muuttua kampanjoista riippuen.
Kaikki verkkokaupan tuotteet sisältävät arvonlisäveron. Mahdolliset toimituskulut ilmoitetaan tilauksen yhteydessä ennen maksua. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden kaikkiin hinnanmuutoksiin. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on saatavilla.
Ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Reksiteröityminen helpottaa kuitenkin mm. edellisten tilausten seuraamista sekä nopeuttaa uusien ostosten tekoa. Mahdollisia etukoodeja voi käyttää vain yhden tilausta kohti. Erilaisia etuja ei voi yhdistää. Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta voi myös myöhemmin tarkistaa tilauksen tiedot. Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi, eikä tilausta voi enää muuttaa.
Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.
Ostamalla verkkokaupasta tilaaja hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.
Hunajaaiholle-verkkokauppassa hyödynnetään Paytrail Oyj:n-maksunvälityspalvelun tarjoamia maksutapoja:
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Verkkokauppa ei kerää maksukorttien tietoja!
Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus, joka koskee myös virheettömiä tuotteita. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske avattujatuotepakkauksia.(Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Verkkokaupan asiakkailla on 14 vrk peruuttamisoikeus avaamattomille, kokeilemattomille tuotteille. 14 vrk peruutusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Tuote katsotaan vastaanotetuksi 7 vuorokauden jälkeen lähettämisestä.
Jos haluat palauttaa tuotteen ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info (a) hyvanolonaitta.fi niin saat ohjeet tuotteen palauttamista varten.
Verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Voit palauttaa saatuja ohjeita noudattaen avaamattoman ja käyttämättömän tuotteen, jolloin verkkokauppa hyvittää tuotteen sinulle, ja voit halutessasi tehdä uuden tilauksen.
Asiakkaan tulee välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet.
Tuotteet hyvitetään mieluiten palauttamalla myymäläämme Hyvän Olon Aittan Iittalan Lasikeskukseen. Hyvitämme vain myyntikuntoisesti palautuneet tuotteet.