Tilaus ja toimitusehdot

Verkkokaupassa ostokoriin siirrettävissä oleva tuote on varastossa. Toimitusaika on tavallisesti noin 3-5 arkipäivää. (Huom! yleiset juhlapäivät; joulu ja pääsiäinen voivat vaikuttaa toimitusaikaan.) Joissakin tapauksissa tilattu tuote voi olla loppunut varastostamme. Tämä voi johtua virheestä varastosaldossamme. Tuotteen ollessa loppu, ilmoitamme siitä vastaanottajalle sähköpostitse. Puuttuva tuote hyvitetään tai toimitetaan myöhemmin. Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa. Toimituksen viivästyessä yli 7 arkipäivää tilauksen maksuhetkestä ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Verkkokauppa pidättää oikeuden toimitustavan muutokseen.

Tilaukset toimitetaan Postin kautta toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Postin toimipaikkaan tai asiakkaan valitsemaan SMART-post laatikkoon. Vaihtoehtoisesti tuotteet voidaan toimittaa myös Postin kotiinkuljetuksella. Toimitusosoitteen tulee olla Manner-Suomessa. Toimitukset Ahvenanmaalle tai ulkomaille sovittavissa erikseen (ota yhteyttä asiakaspalveluun). Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi ja vastaanottajaksi muun kuin oman osoitteensa. Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksellaan ja asiakastiedoissaan antamansa tiedot ovat oikein.

Tilaus pakataan tuotteiden edellyttämällä tavalla. Toimitustapa valitaan ostoskorisivulla ostoksen yhteydessä.

Toimituskulut

Tuotteen toimituskulut maksetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Toimituskulut vaihtelevat valitun toimitustavan sekä tilauksen painon ja kokonaismäärän mukaan. Toimituskulut voivat muuttua kampanjoista riippuen.

Toimituskulut normaalisti:

  • Yli 39 euron tilaukset: maksuton toimitus (smart-post tai nouto postin toimipisteestä)
  • Alle 39 euron tilaukset Smart-post: 5,90 €/lähetys
  • Alle 39 euron tilaukset lähimpään Postin toimipisteeseen: 5,90 €/lähetys
  • Postin kotiinkuljetus: Sovi etukäteen asiakaspalvelun kanssa

Kaikki verkkokaupan tuotteet sisältävät arvonlisäveron. Mahdolliset toimituskulut ilmoitetaan tilauksen yhteydessä ennen maksua. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden kaikkiin hinnanmuutoksiin. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on saatavilla.

Ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Reksiteröityminen helpottaa kuitenkin mm. edellisten tilausten seuraamista sekä nopeuttaa uusien ostosten tekoa. Mahdollisia etukoodeja voi käyttää vain yhden tilausta kohti. Erilaisia etuja ei voi yhdistää. Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta voi myös myöhemmin tarkistaa tilauksen tiedot. Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi, eikä tilausta voi enää muuttaa.

Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Ostamalla verkkokaupasta tilaaja hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.

Hunajaaiholle-verkkokauppassa hyödynnetään Checkout-maksunvälityspalvelun tarjoamia maksutapoja:

Verkkopankkimaksu

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Luottokorttimaksu

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Verkkokauppa ei kerää maksukorttien tietoja!

Postiennakko (+3,50€)

Voi tilata verkkokaupan tuotteita postiennakolla. Postiennakkomaksua käytettäessä tuotteet toimitetaan valitulla tavalla (nouto postista tai SMART-post) asiakkaan noudettavaksi. Tilaus maksetaan noudon yhteydessä joko postin toimipisteeseen tai SMART-post automaattiin. Postiennakko on Postin tarjoama maksullinen lisäpalvelu josta veloitetaan erillinen 3,50 euron postiennakkomaksu. Postiennakkomaksu lisätään tilauksen loppusummaan ja maksetaan noudon yhteydessä.

Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus, joka koskee myös virheettömiä tuotteita. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske avattujatuotepakkauksia.(Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Verkkokaupan asiakkailla on 14 vrk peruuttamisoikeus avaamattomille, kokeilemattomille tuotteille. 14 vrk peruutusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Tuote katsotaan vastaanotetuksi 7 vuorokauden jälkeen lähettämisestä.

Jos haluat palauttaa tuotteen ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen palautus@hunajaaiholle.fi niin saat ohjeet tuotteen palauttamista varten.

Verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Voit palauttaa satuja ohjeita noudattaen avaamattoman ja käyttämättömän tuotteen, jolloin verkkokauppa hyvittää tuotteen sinulle, ja voit halutessasi tehdä uuden tilauksen.

Asiakkaan tulee välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet.

Tuotteet hyvitetään asiakkaalle heti kun verkkokauppa on vastaanottanut palautuksen ja tarkistanut tuotteen kunnon. Hyvitämme vain myyntikuntoisesti palautuneet tuotteet.